Uusia näkökulmia palveluprosessien ja digitaalisten ratkaisujen kehittämiseen sekä asiakaskokemuksen johtamiseen!

 

Asiakaskokemuksen merkitys organisaation menestyksessä ja työympäristön viihtyvyydessä on tunnistettu avaintekijäksi kiihtyvän muutoksen keskellä. Se saatetaan ymmärtää eri tavoin organisaatioissa ja sen systemaattiseen kehittämiseen ollaan vasta heräämässä.


Digitaalinen palvelumuotoilu: erottaudu asiakaskokemuksella -koulutuksessa tarkastellaan asiakaskokemusta erityisesti monikanavaisessa ympäristössä, missä asiakkaat voivat asioida sekä fyysisessä palvelupisteessä että digitaalisissa kanavissa. Digitaalisen asiakaskokemuksen hallinta ei kuitenkaan ole niinkään teknologiaa, vaan enemmänkin prosesseja ja viestintää.

Tietoiskuja, ryhmätöitä ja käytännön esimerkkejä

Koulutuksessa opitaan käytännön esimerkkien kautta tunnistamaan yleisiä asioinnin esteitä ja kompastuskohtia, perehdytään mittausmenetelmiin ja työkaluihin sekä pohditaan keskeisiä perusteita prosessien ja järjestelmien kehityksessä ja pitkän aikavälin johtamisessa. Lisäksi opitaan ymmärtämään sitä, miten asiakas navigoi palveluiden verkostossa ja mitä vaatimuksia tämä tuo palvelu- ja järjestelmäkehitykselle.

Uutena kouluttajana toimii Petra Jäntti. Petra on alan rautainen ammattilainen, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus sosiaali- ja terveydenhoitoalan palvelumuotoilun tiimoilta.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus soveltuu esimerkiksi esimiehille, päälliköille, kehittäjille, analyytikoille sekä suunnittelijoille.


Nappaa uudet näkökulmat palveluprosessien ja digitaalisten ratkaisujen kehittämiseen sekä asiakaskokemuksen johtamiseen!

 

Koulutuksen päiväohjelma

Ohjelmaan sisältyy 2 kahvitaukoa /koulutuspäivä sopivissa väleissä.

1. päivä

8.30
Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00-10.00
Mitä on asiakaskokemus?
  • Miten ymmärrämme asiakaskokemuksen?
  • Digitaalisen asiakaskokemuksen erityispiirteitä
  • Mitä asiakaskokemus tarkoittaa sosiaali- ja terveydenhuollon piirissä
  • Miksi se on tärkeää?
10.30-12.00
Asiakaspolut ja kosketuspisteet
  • Miten kohtaamme asiakkaan hoitoketjun eri vaiheissa?
  • Miten varmistetaan optimaalinen asiakaskokemus kaikissa kohtaamisissa?
12.00-13.00
Lounas
13.00-14.30
Asiakaskokemus palvelukehityksessä
  • Miten kehitysprojektissa varmistetaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen toteutuminen?
14.30-15.30
Asiakaskokemus palvelukehityksessä jatkuu
  • Erityisvaatimukset sosiaali- ja terveydenhuollon järjestelmäkehityksessä
    • Tietosuoja vs. asiakaskokemus?
15.30-16.00
Yhteenveto päivästä

2. päivä

08.30
Aamukahvi
9.00-10.30
WORKSHOP: Oman organisaation palveluiden kehittäminen - osa 1
  • Kehitämme yhdessä palveluita osallistujien näkökulmasta
10.45-12.00
WORKSHOP: Oman organisaation palveluiden kehittäminen - osa 2
  • Kehitämme yhdessä palveluita osallistujien näkökulmasta
12.00-13.00
Lounas
13.00-14.30
Asiakaskokemuksen johtaminen
  • Miten varmistetaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen toteutuminen pitkällä jänteellä?
  • Miten organisaatiot sitoutetaan parhaan asiakaskokemuksen tuottamiseen?
  • Hoitoketjun johtaminen asiakaskokemuksen näkökulmasta
14.30-15.30
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja taloudellinen merkitys
  • Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?
  • Erilaisia työkaluja ja mittareita asiakaskokemuksen mittaamiseen
  • Asiakaskokemuksen arvottaminen euroina
  • Mitkä tekijät vaikuttavat arvon nousuun/laskuun?
15.30-16.00
Koulutus päättyy

Pidämme oikeudet muutoksiin.

Koulutuksen hinta

Julkinen sektori
Kokonaisuus Etuhinta 8.3. asti Etuhinta 5.4. asti Normaalihinta
Koko tapahtuma 645 € 695 € 745 €
Yksityinen sektori
Kokonaisuus Etuhinta 8.3. asti Etuhinta 5.4. asti Normaalihinta
Koko tapahtuma 795 € 845 € 895 €

Ota kollegasi mukaan! Kysy ryhmätarjousta yli 3 hengen seurueelle:
ryhmatarjous@professio.fi

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Tapahtumamaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Peruutusehdot

Pyydämme ilmoittamaan peruutuksesta kirjallisesti. Jos osallistuminen peruutetaan vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + alv 24 % tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista osallistumismaksua ei palauteta.

Ilmoittaudu tästä

Sijainti

Keilaranta 1 Business Park
Keilaranta 1 A,
02150 Espoo

Näin pääset paikalle – lisätietoja täältä.

Katso erikoishintaiset majoitusvaihtoehdot tästä.