Parempaa tavoitettavuutta ja henkilökohtaisempaa palvelua!
Etäasiointiratkaisut saattavat yhteen palveluntuottajat sekä asiakkaat paikasta riippumatta. Parhaimmillaan asiakas saa asiantuntijapalvelua ilman ajanvarausta juuri silloin, kun avun tarve on suurimmillaan.
- Miten aloitan etäpalveluiden suunnittelun?
- Kuinka kohtaan asiakkaan kuvayhteyden välityksellä?
- Tarjoanko asiointia luukulta luukulle vai moniammatillista palvelua yhden pysähdyksen taktiikalla?
Käytännönläheisessä Etäpalvelut tehokäyttöön sosiaalityössä -koulutuksessa tutustutaan etäpalveluiden suunnitteluun ja toteutukseen asiakaslähtöisesti. Koulutuspäivien aikana kuulet myös eri organisaatioiden case-esimerkkejä ja menestystarinoita etäpalveluiden käyttöönotosta. Koulutuksessa syvennytään myös sosiaalipalveluiden sähköisen verkkoasiakaspalvelun toteutuksiin ja kotona asumista tukeviin etäpalveluihin.
Etäpalvelut palveluprosessin tukena:
- Tuovat joustavuutta palveluihin
- Lisäävät palvelujen saatavuutta sekä saavutettavuutta
- Vastaavat paremmin tämän päivän asiakkaiden tarpeisiin
- Lisäävät asiakastyytyväisyyttä
- Kasvattavat sosiaalipalveluiden vaikuttavuutta
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus on suunnattu päättäjille, uusien palveluiden suunnittelijoille sekä käytännön toteuttajille. Lisäksi se soveltuu toimialajohtajille, peruspalvelujohtajille, kehitysjohtajille sekä palveluiden kehittämisestä vastaaville henkilöille.
Koulutuksen päiväohjelma
1. päivä
- Esittäydytään ja tutustutaan koulutuksen sisältöön
- Mitä tietoturvallinen etäasiointi tarkoittaa?
- Haluanko tunnistaa asiakkaani ennen palvelua?
- Miten tekniset ratkaisut tukevat minua ja asiakastani etäasiointitilanteessa?
Petri Tikkanen
- Juoksuttaako palveluprosessini asiakastani turhaan?
- Loppuvatko päivästä tunnit? – Etähoitaja luo turvallisuutta ja hyvinvointia kotipalveluissa
- Tarjoanko asiointia luukulta luukulle vai moniammatillista palvelua yhden pysähdyksen taktiikalla?
Erja Kantola & Jarkko Kukkonen
- Miksi etätukimalli sopii juuri omaishoitajalle?
- Miten palvelumuotoilu tehtiin ja mitä asiantuntijuuksia tarvittiin?
- Miten palvelu tuki omaishoitajan arkea?
Ulla-Maija Junno
- Mistä kaikki alkoi? Miksi lähdimme kehittämään etäasiointipalveluja?
- Miten suunnittelimme uudet palvelut ja kenelle?
- Kuinka paljon on riittävä markkinointi?
Pirjo Hilama
- Online-asiantuntijan ABC – Kuinka kohtaan asiakkaan kuvayhteyden välityksellä?
- Asiakaspalvelun Contact Center -ratkaisulla ”asioi heti” -palvelua ilman ajanvarausta
- Sähköiset palvelut yhdenvertaisesti kaikille! – Virtuaalihoivaratkaisulla palvelut kotiin
2. päivä
- Mistä kaikki alkoi? Miksi lähdimme kehittämään etäasiointipalveluja?
- Jokainen on etähoitaja – Miksi tehtiin näin?
- Kuinka tekniikka valjastettiin ison organisaation palvelutuotantoon?
- Mistä kaikki alkoi? Miksi lähdimme kehittämään etäasiointipalveluja?
- Kuinka etähoiva ja teknologiayksikkö Severi palvelee keskitetysti asiakkaitaan sekä organisaatiota?
- Miten palvelukulttuurin muutos on saatu aikaan isossa organisaatiossa?
Eija Kakko
- Tutustutaan sähköisten palveluiden kehittämisen malleihin
- Tunnistetaan etäpalveluiden mahdollisuudet omassa organisaatiossa
- Miten etäpalveluiden asiakassegmentit sekä palvelun tavoite määritellään?
- Näin suunnitellaan asiakaslähtöinen etäpalveluprosessi/-prosessit!
- Kuinka määrittelet onnistuneen käyttöönoton ja kuinka tätä mitataan?
- Muistathan vastata koulutuksen palautekyselyyn
Pidätämme oikeudet muutoksiin.
Koulutuksen hinta
Julkinen sektori | |||
Kokonaisuus | Etuhinta 13.9. asti | Etuhinta 5.10. asti | Normaalihinta |
Koko tapahtuma | 645 € | 695 € | 745 € |
Yksityinen sektori | |||
Kokonaisuus | Etuhinta 13.9. asti | Etuhinta 5.10. asti | Normaalihinta |
Koko tapahtuma | 795 € | 845 € | 895 € |
Ota kollegasi mukaan! Kysy ryhmätarjousta yli 3 hengen seurueelle:
ryhmatarjous@professio.fi
Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Tapahtumamaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.
Peruutusehdot
Pyydämme ilmoittamaan peruutuksesta kirjallisesti. Jos osallistuminen peruutetaan vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + alv 24 % tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista osallistumismaksua ei palauteta.
Sijainti
Technolopolis Oulu Peltola
Yrttipellontie 1,
90230 Oulu
Näin pääset paikalle – lisätietoja täältä.
Katso erikoishintaiset majoitusvaihtoehdot tästä.